30 Mayıs 2015 Cumartesi

ŞOFÖR

Bekir Sıtkı Erdoğan
bekir sıtkı erdoğan ile ilgili görsel sonucuNe beklersin artık sürde gidelim
İşte öbü taksi kalktı be şoför
Ne ister şu adam sor da gidelim
Gönül bu yerden bıktı be şoför

Dağlar ötesini görmektir arzum
Gariplik sırrına ermektir arzum
Gurbet elde canım vermektir arzum
Bir derttir içimi yaktı be şoför

Derdimi sordun sayması güç tomar tomar
Ana baba kardeş hepsi de var
Bıraktım artık bir de nazlı yar
Bu hayli içimi yaktı be şoför

Yaş  yirmiyi  buldu bahar görmedim
Sevda bahçesinden bir gül dermedim
Diledim Tanrıdan lakin ermedim
Felek kamçısını taktı be şoför

Gök bulutsuz güneş dağlara indi
Gurbette ilk gecem başlıyor şimdi
Geçen takside gördüğüm kimdi
Eğilip gülerek baktı be şoför

Çekte vitesini tak artık dörde
Bilirim bulunmaz çare bu derde
Hak ırakta ruhum imansız ferde
Dün fakirhanemi yıktı be şoför
---------------
AÇIKLAMA

Hoca şiiri, ilkin 22 Şubat 1963 tarihinde defterine almış, 6 Aralık 1993 tarihinde de güncellemiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder