12 Mayıs 2015 Salı

BİR ANA İSTERİM BEN


Bir ana isterim ben
Tütsülü akşamlar
Tülbent bir baş örtüsü
Bir nur halesi
Yüzünde açmış güller
Ve gözleri cemale bakar gibi
Şol cennetin ırmakları
Kalbine akar gibi

Kuran okusun
Öyle hazin öyle yanık
Ve benim içim alev alev
Dizlerine kapanıp
Ağlayayım… Ağlayayım… Ağlayayım…

Sonra bir ilahi okusun
“Cihanda aşk imiş baki
Bu şerbetten içilmez mi”
İlahisini okusun bana

Ve ben yine yana yana
Dizlerine kapanayım
Ağlayayım… Ağlayayım… Ağlayayım…

Bir gün
Varmıyor ama dilim
Haydi söyleyeyim
Mukadderse
Bilmem söyleyeyim mi
Peki peki … kader bu
Evet bir gün mukadderse
Onun ardında kalmak
Pek acı ama… kader bu

Beni kimlere bıraktın anam
Bilmem onsuz nasıl geçer
Evet bir gün
İçimde bir ateş
Koşmak ona
O bir selvi gölgesinde
Dalmış uykusuna
Yatar da yatar yatar da yatar
Ve ben
Gülü reyhan kokan toprağına
Bir de secde eder gibi
Kapanayım
Ağlayayım… Ağlayayım… Ağlayayım…

Orada
Allah’ımı bulayım

Celal Emrem(7. SAYFA)


AÇIKLAMA

Ed. Öğretmeni Celal ErmemBir şiir yarışmasının jüri heyetinde bulunduğu sırada, öğrencilerinden Necmettin Erişen’in yazıp okumuş olduğu ANA şiirini çok beğenmiş ve kendisi bu şiiri defterine almıştı. (Sanırım bir önceki şiirden etkilenmiş ve şiiri değiştirerek defterine almış. )

----------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder