16 Mayıs 2015 Cumartesi

KALKAN ELLER GAZELİ

alikemal nacaroglu ile ilgili görsel sonucuBana keder hüzün sızlanmak düşer
Sana neşe seviç pek kıyak düşer

Her gece her gündüz bu bağrımda
Bir deynek kırılır bir dayak düşer

Seneler döndükçe dolanıp devir
Yeşil ağacından bir yaprak düşer


Çiğneme bu caddeleri hıncınla
Kabrine bir kürek boz toprak düşer

Çatık kaşlarından asık çehrenden
Çayır çayır yakan bir sıcak düşer

Bilen olmaz seni ozandan gayri
Sonra saçlarına hep ak ak düşer

Alevden al aktan ak alnına
Bir öpüş dokunur bir dudak düşer

Her seher üşürüm titrer vücudum
Bir yel gelip geçer bir sazak düşer

Çölde bıraktığın ayak izlerin
Kalkan ellerime pek uzak düşer

Sana gelsem desem titrer dizlerim
Bin adım atarım bir ayak düşer

Ey gönlüm unut ve ümidini kes
Bundan böyle ban ağlamak düşer

Ali nacar

---------------------
AÇIKLAMA

Bu şiiri yazdığımda henüz yaş tashihi yaptırmamıştım.
Yaş düzeltmesi yapınca, Ali olan adım Ali Kemal, Nacar olan soy adım da Nacaroğlu oldu. 

------
NOT: Şiir, Mustafa Koyuncu'nun defterinin 78. sayfasında kayıtlı. Sayın Mustafa Koyuncu şiiri 26 Şubat 1976 tarihinde şiir defterine kaydetmiş.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder